KLH Gruppen

  • Søg bolig
  • Ansøgning
  • Indflytning
  • Lejer info
  • Fraflytning
  • Om os
  • Boligselskaber
KLH Gruppen

  • Søg bolig
  • Ansøgning
  • Indflytning
  • Lejer info
  • Fraflytning
  • Om os
  • Boligselskaber

Engholms Allé – Risskov

Advance Search

Engholms Allé – Risskov

Parkering

Det er KUN tilladt at parkere i de opmærkede båse på p-pladserne, bla. af hensyn til redningskøretøjer (brandbiler, ambulancer o. lign.), renovationskørsel, fejning samt saltning/snerydning.

Det er vigtigt, at alle beboere er opmærksomme på, at vi ikke tillader parkering andre steder end på p-pladserne og at parkering af trailere, campingvogne, biler uden plader osv. IKKE er tilladt i området.


Bomme og flytning

Det er desværre ikke muligt at få låst bommene op i forbindelse med flytning. Det er udelukkende en rednings- og brandvej.


Skure

Vores skure er ikke isoleret – hverken i gulv, vægge eller loft.

Det betyder, at det ikke er frostfrit og når vejret er omskifteligt, kan der dannes fugt. Du skal derfor være opmærksom på at opbevaring af møbler, tøj og andre genstande er på eget ansvar.


Dagrenovation og affald

Containere med dagrenovation bliver pt. tømt hver fredag.

De opstillede containere ved affaldsøerne skal benyttes, og der skal sorteres i de fraktioner, der er angivet på containerne. Beboerne bedes følge anvisningerne fra Aarhus Kommune, læs mere her.

Husk at trykke mælkekartoner, pizzabakker o. lign. sammen, aflevere glas, pap og papir til genbrug samt sørge for, at skraldeposen er lukket, inden den smides i containeren.


Storskrald

Aarhus Kommune indsamler storskrald gratis én gang om ugen. Dit storskrald stilles pænt i det afmærkede område “Storskrald”. Der er lås på områdets storskrald. Beboere på Engholms Alle kan benytte deres teknikrums-nøgle.
Se Aarhus Kommunes anvisninger for placering og sortering. Pak venligst dit affald sammen, så blæsten ikke kan sprede det.

Du kan læse Aarhus Kommunes anvisninger her.


Vedligeholdelse

Du kan finde praktiske oplysninger vedr. vedligeholdelse af din bolig her.


Kontakt

Kontoret har åbent mandag – torsdag fra 8-12.

Uden for åbningstiden kan du lægge en besked på vores telefonsvarer eller sende en mail til: info@klh-gruppen.dk.

Har du fået nyt navn, mobilnummer eller email?

HUSK at informere kontoret om ændringen. Vi har i akutte tilfælde brug for hurtigt at komme i kontakt med vores lejere.


Kontakter – KUN I NØDSTILFÆLDE

Ved akut opståede problemer, uden for kontorets åbningstid, kan du kontakte nedenstående firmaer. Dog skal du være opmærksom på, at der ALTID skal indtales en besked på telefonsvareren, hvor du uddyber, hvad der er sket. Såfremt vi ikke bliver orienteret, eller at udbedringen kunne vente til først kommende hverdag, vil vi afvise betalingen af fakturaen og du vil således selv hæfte for beløbet.

Ved forsyningsproblemer:

Fjernvarme: Affaldsvarme Aarhus – Tlf. 89 40 15 00
El:
NRGi – Tlf.: 87 39 04 04
Norlys – Tlf.: 70 15 16 70
Vand: Aarhus Vand – Tlf. 89 47 10 10

Rørbrud og vandudstrømning:

Carl Sørensen VVS – Tlf. 86 21 40 11 eller Hymøllers VVS ApS – Tlf.75 64 11 89

Problemer med el-installationer:

Stenderup El – Tlf. 30 73 17 27

KLH Gruppen

  • Forside
  • Søg bolig

KLH Gruppen

  • Forside
  • Søg bolig

Kontaktoplysninger

KLH Gruppen
Horsensvej 29A
8722 Hedensted
info@klh-gruppen.dk

Åbningstider

Henvendelse:
Mandag-torsdag: 8.00-12.00
Telefon 2060 9400

Copyright 2017 KLH Gruppen

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
8th februar 2023 onsdag!
KLH Gruppen
  • Login
Forget Password?