Beboer information

- Du er lejer hos KLH Gruppen

Lejer info


Find information omkring dit lejemål her:

 

Generel FAQ

Hvordan får jeg fat i en vicevært?
Der er tilknyttet et team af viceværter til alle vores lejemål. Du kan rekvirere en vicevært ved at ringe til kontoret på telefon 2060 9400. Ringer du udenfor vores åbningstid, lægger du blot en besked på vores telefonsvarer, så tager vi kontakt til dig hurtigst muligt. Husk at oplyse dit navn, adresse og telefonnummer.

Mit toilet løber
Du skal straks stoppe for vandtilførslen til toilettet. Du lukker for vandet ved at dreje på afspærringsventilen/ballofixen, som sidder lige bag wc´et.
Du rekvirerer en vicevært ved at ringe til kontoret på tlf. 2060 9400. Ringer du udenfor vores åbningstid, skal du lægge en besked på telefonsvareren. Husk at oplyse dit navn, adresse og telefonnummer.

Husdyr/kæledyr er ikke tilladt i vores lejemål
Husdyr/kæledyr af nogen art er ikke tilladt i vores lejemål. Det er heller ikke tilladt til at tage husdyr i pasning eller pleje.

Jeg har låst mig ude
Vi har desværre ikke mulighed for at udlevere en ekstra nøgle. For at komme ind i dit lejemål, bedes du kontakte en låsesmed.
Du kan bestille en ny nøgle ved at ringe til kontoret på tlf. 2060 9400. Betaling for nøglen vil blive opkrævet sammen med din husleje.

Hvis du har mistet dine nøgler sammen med andre personlige ejendele, vil vi anbefale dig at få cylinderen skiftet.
Du kan bestille en ny cylinder ved at ringe til kontoret på tlf. 2060 9400. Betaling for cylinderen vil blive opkrævet sammen med din husleje.