Skrald og storskrald
Alle skal sortere dagsrenovation i fire forskellige typer affald. Du kan læse mere om ordningen her.
Lejerne opfordres til at trykke mælkekartoner, pizzabakker o.lign. sammen, at aflevere glas, pap og papir til
genbrug og at sørge for skraldeposen er lukket, inden den smides i affaldssorteringen.
Ved storskrald skal du selv bestille afhentning ved Horsens kommune. Læs mere vedr. bestilling og sortering af storskrald her.
Vedligeholdelse
Du kan finde praktiske oplysninger vedr. vedligeholdelse af din bolig her.
Poletter
I nogle af vores ejendomme tilbydes der poletvask. Du kan bestille poletter ved at ringe til os, skrive en e-mail eller lægge en besked på vores telefonsvarer. Du vil automatisk blive opkrævet beløbet gennem din PBS-betaling. Du bestiller mindst 10 stk. á 20 kr. af gangen. Der er ingen mængderabat.
Du bedes venligst kontrollere at der er navn på din postkasse. PostNord har fået nye leveringsbetingelser, hvilket desværre medfører at posten kan være 7-9 hverdage undervejs – derfor – husk at bestille i god tid.
Kontakter, KUN i nødstilfælde
Ved akut opståede problemer, uden for kontorets åbningstid, kan du kontakte nedenstående firmaer. Dog skal du være opmærksom på, at der ALTID skal indtales en besked på telefonsvareren, hvor du uddyber, hvad der er sket. Såfremt vi ikke bliver orienteret, eller at udbedringen kunne vente til først kommende hverdag, vil vi afvise betalingen af fakturaen og du vil således selv hæfte for beløbet.
Ved forsyningsproblemer:
Fjernvarme Horsens – Tlf. 75 62 72 33
El: NRGi – Tlf.: 87 39 04 04
Rørbrud og vandudstrømning:
Hymøllers VVS ApS – Tlf. 75 64 11 89
Problemer med el-installationer:
Stenderup El – Tlf. 30 73 17 27
Kontakt
Kontoret har åbent mandag – torsdag fra 8-12.
Uden for åbningstiden kan du lægge en besked på vores telefonsvarer eller sende en mail til: info@klh-gruppen.dk.
Har du fået nyt navn, tlf. nr. eller e-mail?
HUSK at informere kontoret om ændringen. Vi har i akutte tilfælde brug for hurtigt at komme i kontakt med vores lejere.