Skrald og storskrald
Lejere i Hovedgård skal sortere dagsrenovertion i fire forskellige typer affald. Du kan læse mere om den nye ordning her.
Lejerne opfordres til at trykke mælkekartoner, pizzabakker o.lign. sammen, at aflevere glas, pap og papir til
genbrug og at sørge for skraldeposen er lukket, inden den smides i affaldssorteringen.
Ved storskrald skal du selv bestille afhentning ved Horsens kommune. Læs mere vedrørende bestilling og sortering af storskrald her.
Vedligeholdelse
Du kan finde praktiske oplysninger vedr. vedligeholdelse af din bolig her.
Kontakter, KUN i nødstilfælde
Ved akut opståede problemer, uden for kontorets åbningstid, kan du kontakte nedenstående firmaer. Dog skal du være opmærksom på, at der ALTID skal indtales en besked på telefonsvareren, hvor du uddyber, hvad der er sket. Såfremt vi ikke bliver orienteret, eller at udbedringen kunne vente til først kommende hverdag, vil vi afvise betalingen af fakturaen og du vil således selv hæfte for beløbet.
Ved forsyningsproblemer:
Fjernevarme Hovedgård – Tlf. 75 66 12 96
El: Norlys – Tlf.: 70 15 16 70
Rørbrud og vandudstrømning:
Hymøllers VVS ApS – Tlf. 75 64 11 89
Problemer med el-installationer:
Stenderup El – Tlf. 30 73 17 27
Kontakt
Kontoret har åbent mandag – torsdag fra 8-12.
Uden for åbningstiden kan du lægge en besked på vores telefonsvarer eller sende en mail til: info@klh-gruppen.dk.
Har du fået nyt navn, tlf. nr. eller email?
HUSK at informere kontoret om ændringen. Vi har i akutte tilfælde brug for hurtigt at komme i kontakt med vores lejere.