Parkering
Det er KUN tilladt at parkere i de opmærkede båse på p-pladserne, bla. af hensyn til redningskøretøjer (brandbiler, ambulancer o. lign.), renovationskørsel, fejning samt saltning/snerydning.
Det er vigtigt, at alle beboere er opmærksomme på, at vi ikke tillader parkering andre steder end på p-pladserne og at parkering af trailere, campingvogne, biler uden plader osv. IKKE er tilladt i området.
Skrald og storskrald
Containere med dagrenovation bliver tømt hver anden mandag. Du kan søge din tømningskalender her.
Lejerne opfordres til at trykke mælkekartoner, pizzabakker o.lign. sammen, at aflevere glas, pap og papir til genbrug og at sørge for skraldeposen er lukket, inden den smides i containerne.
Du kan bestille gratis afhentning af storskrald i Ikast Brande Kommune her.
Vedligeholdelse
Du kan finde praktiske oplysninger vedr. vedligeholdelse af din bolig her.
Kontakter, KUN i nødstilfælde
Ved akut opståede problemer, uden for kontorets åbningstid, kan du kontakte nedenstående firmaer. Dog skal du være opmærksom på, at der ALTID skal indtales en besked på telefonsvareren, hvor du uddyber, hvad der er sket. Såfremt vi ikke bliver orienteret, eller at udbedringen kunne vente til først kommende hverdag, vil vi afvise betalingen af fakturaen og du vil således selv hæfte for beløbet.
Ved forsyningsproblemer:
El: Norlys – Tlf.: 70 15 16 70
Gas: DONG – Kundecenter Tlf.: 72 10 20 30
Rørbrud eller vandudstrømning:
Kaj Hansen VVS – Tlf.: 75 81 57 44
Problemer med el-installationer:
Stenderup El – Tlf. 30 73 17 27
Kontakt
Kontoret har åbent mandag – torsdag fra 8-12.
Uden for åbningstiden kan du lægge en besked på vores telefonsvarer eller sende en mail til: info@klh-gruppen.dk.
Har du fået nyt navn, mobilnummer eller email?
HUSK at informere kontoret om ændringen. Vi har i akutte tilfælde brug for hurtigt at komme i kontakt med vores lejere.